PEELING, ANSIKTSMASK & MASSAGE

I måndags på hantverkstekniken tyckte våran lärare att vi bara skulle ta hand om varandra. Så vi gjorde facelift massage på varandra (1 timme), peelade ansiktet och gjorde egna ansiktsmasker! En perfekt start på veckan, alla måndagar borde vara så tycker jag.
Jag tänkte iallafall dela med mig av ett recept på peeling man kan göra själv hemma. Jag brukar faktiskt göra den när jag inte har nån annan peeling hemma, riktigt bra!

Du behöver: 1 msk honung
                   2 msk socker

♥ Låt sockret ligga i vatten någon minut innan du ska använda det, så att sockerkornen blir mindre och rundare.
♥ Blanda honungen och sockret
♥ Börja peela ansiktet!

Lätt som en plätt och ansiktet blir jättemjukt och fint!

Ha det bra!






Kommentarer
Postat av: Jullsaaan

Oj va luxigt att hålla på med sånt på skoltid hahaha :O

Miss you natta!!!

2010-12-17 @ 17:09:55
URL: http://jullsaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0