FOUNDATION - TIPS

Hejsan!

Idag tänkte jag tipsa er om en väldigt bra foundation, som jag använder.
För några veckor sen såg jag en reklam på tv där Max Factor kommit ut med en ny foundation, XPERIENCE och jag som då behövde en ny foundation tänkte " ja, men den kan jag ju testa". Så jag köpte den och är nu mer än nöjd, supernöjd! Jag har aldrig hittat en foundation som varit jättebra och passat mig, jag har alltid köpt olika hela tiden. 
För er som är som jag och har blandhud, passar den perfekt! Den blir inte lätt glansig och den täcker väldigt bra. Jag är jättenöjd helt enkelt, äntligen har jag hittat en foundation som är grym!

XPERIENCE kan köpas på bl.a Kicks och Åhléns, och kostar runt 149 - 179 kr.





Ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0