LIPFINITY - TIPS

Hejsan allihopa!

Idag tänkte jag tipsa er om, kanske det bästa läppglanset som finns, nämligen Lipfinity från Max Factor.
Lipfinity är ett läppglans som appliceras i två steg, först färgen, sen glanset.
Det sägs hålla hela dagen.
I ett "lipfinity-paket" får man alltså med två läppglans, ett som fungerar som ett läppstift ungefär, med bara färg, och ett som är genomskinligt, som är glansen.

Förra julen fick jag ett sånt här läppglans i julklapp, och efter att ha testat det, så måste jag erkänna att det verkligen håller hela dagen! Färgen sitter kvar hela dagen, det ända som behövs "bättra på" ibland är glanset, annars sitter det som en smäck!

Jag tipsar er verkligen om Max Factor's Lipfinity.



Läppglanset finns i många färger, själv har jag färgen 330 Burgundy, väldigt snyggt om man vill ge lite färg åt läpparna!

Ha en bra dag, kramar! :love:






Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag visste inte att du har en ny blogg :O Coolt vare iallafall :D <3

2010-11-06 @ 15:44:28
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0