TIPS; LACOSTE

Hej på er!

Hoppas ni haft en bra dag, jag har inte varit hemma på hela dagen, så därför har jag inte uppdaterat något.

Idag tänkte jag tipsa er om en parfym, som kom ut i butik för kanske en månad sen, nämligen Lacoste: Joy of Pink.
Parfymen doftar frukt, bl.a grapefrukt, och sommar. En riktigt sommardoft tycker jag! Frisk och fräsch. Så om ni vill längta lite extra efter sommaren eller funderar på en ny parfym inför sommaren så tycker jag att ni borde testa den här.



Kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg att du hade varit med och tävlat om ett valfritt smycke från hoof store. Tänkte nämna att jag har en sån tävling igång nu om du vill ha en ny chans att vinna. http://pleasedontfeedthemodels.webblogg.se/2011/february/vinn-valfritt-smycke.html#comment

2011-02-26 @ 14:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0