TA HAND OM DEJ

På söndagar brukar jag ha mina såkallade "ta hand om mej själv"-dagar.
Då brukar jag ha ansiktsmask, fixa naglarna, fixa håret, fixa ögonbrynen, fotbad osv osv.

Jag tänkte dela med mej av mitt personliga bästa fotbads-tips!

♥ Häll upp varmt vatten
♥ Ha i 2 msk honung
♥ Ha i 1 msk olivolja
♥ Ha i några droppar såpa (diskmedel funkar också)
♥ Du kan även ha i lite fotbad-salt om du vill

Efter det här fotbadet kan jag garantera mjuka och fina fötter!
Honugen återfuktar huden väldigt bra och för därför fötterna väldigt mjuka, olivoljan för ungefär samma sak och är bra mot torra fötter!
Efter fotbadet är det bara att fila fötterna med en fotfil och sen smörja i dom med fotkräm!




Ha en bra söndagkväll och glöm inte att ta hand om dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0