HAFT VÄRLDENS BÄSTA HÖSTLOV; CHECK!

Hej på er!

Nu är höstlovet slut och det känns precis som när alla andra lov är slut, helt sämst.
Fast jag har faktiskt inte "söndagsångest" idag, för att det är skola imorgon, vet inte varför känns bara som en helt vanlig ledig dag.
Idag gör jag ingenting, eller jag har städat kaninburen + min garderob. Annars ska jag bara ta det lungt, och vila upp mej. Hela lovet har ju varit fullt upp hela tiden, but i like it!
Jag har hunnit med mycket på lovet, shoppat, fixat håret, jobbat, åkt eckerö, dansat sönder fötterna på bj, haft tjejkväll med marika & sanna, träffat gamlis tjejerna, pratat med valeria osv. osv.

Ha en bra dag, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0