FÖR ALLA GÅNGER SOM VI DANSAT

Tänk vad fort tiden går, känns som de var torsdag typ igår, men det är redan söndag.

I torsdags hade jag praktik som vanligt, fast fick sluta tidigare eftersom jag skulle träffa mina fina tjejer. Vi var först i lägenheten, och senare gick vi till bj. Vill tacka det bästa tjejerna för en galet kul kväll/natt/morgon! Trots att vi endast fick sova ca 3 timmar, så var det lätt värt det! Puss på er!

Så i fredags när jag kom hem övningskörde jag, och på eftermiddagen gick jag till matilda för att träffa mina gamlis tjejer. Vi åt pizza, godis och hade en supermysig myskväll! Jag var trött som en apa, men med lite nostalgimusik och gamla bilder/videos blev jag klart piggare. ♥

Igår var jag fortfarande trött som sjutton, så jag var bara hemma och hade myskväll framför tv:n.

Idag är det somsagt söndag, och kan ni gissa vad jag gjort hela dagen? Jag har läst ut en hel bok. Ja, ni läste rätt, JAG har läst en bok. Jag menar, det händer ju bara inte. Boken jag läste hette Singoalla och är en skoluppgift, jag var på sida 14 när jag började vid 12-tiden, och läste ut boken runt 16.30. Helt sinnes, har slösat en ledig dag på en dålig bok, men sånt är livet. Nu fattas bara den där analysen, frågan är om jag gör den idag, eller sparar den till sista sekund imorgon. Borde göra den idag med tanke på att jag har ytterligare en "uppsats" att skriva till hantverkstekniken på tisdag, men får se hur jag gör.

Nog pratat för min del, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0