LAZY DAY

Hej på er!

Försökte skriva ett inlägg imore från min mobil med blogg.se's app, men det funkade inte. Surt.

Aja, idag har jag bara varit hemma och tagit hand om mig själv. Tog ett långt bad imorse med en badbomb jag fick i julklapp sist, älskar lush badbomber dom luktar så gott! Sen har jag fixat mina naglar också, filat ner dom en bit och målat dom + mina små tånaglar.

För en stund sen kom jag hem från en powerwalk. Det var skönt att promenera lite. Senare ikväll har jag dans också, får se om jag är med och dansar eller bara tittar på. Har så himla ont i halsen just nu, hoppas verkligen det går över!

Nej nu ska jag vila lite, kram

image description

Bild på moi och syrran från i helgen


Kommentarer
Postat av: Rickard

vad snygga ni är !

2011-10-30 @ 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0