BLA BLA BLA

Tjolahop!

Var ett tag sen sist. Känns som jag skriver det varje gång, men det har blivit så på sista tiden, så är det bara.

Vad har hänt sen sist då? Hm, jo jag har gått i skolan som vanligt, jobbat, haft praktik och fortsatt jobba med uf-företaget. Ska någon som läser det här starta uf-företag? :)

Vad har hänt mer då, jo på kulturnatten (förra lördagen) var jag med Sanna, Marika, Elvira, Andreas och hans kompisar. Det var jättekul, vi gick till saluhallen och blev kvar där hela kvällen/natten. Vi dansade så vi knappt hade några fötter kvar. Jag, Marika & Sanna åkte hem vid tre tiden och sen somnade vi ganska snabbt. Tyvärr blev det inga pictures.

I tisdags var jag och Sanna på förhandsvisning av filmen "Crazy Stupid Love". Jag vann en tävling på nelly.com och vann två biljetter till förhandsvisningen, så då bjöd jag med mej Sanna. Filmen var rolig, och när vi kom hem till mej var vi så trötta att vi somnade direkt.

Det var lite saker som hänt under senaste veckan som gått!

Jag ska försöka bli bättre på att lägga upp bilder osv, kom på att jag inte ens lagt upp bilder från Åland! Lägger ju knappt upp bilder nuförtiden, vad har hänt? Aja, ska försöka bli kanon bra på det!

Nu ska jag äta lite lunch, pizza eller köttfärssås? Det blir dagens fråga. Haha

PUSS!



En bild från i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0