MONDAY

Godkväll mina vänner!

Jag är helt slut. Som jag skrev tidigare känns allt bara stressande.

Idag löste sej iallafall problemet med företaget, och historiaprovet också. Fick veta i fredags att det var historiaprov idag, I FREDAGS! Kom igen liksom, jag försöker faktiskt tänka på annat än skolan på helgen?!

Så nu är två problem lösta iallafall. Nu är det bara massa annat. Borde egentligen sy på väskan som ska vara klar på onsdag, men gör jag det? Nej. Istället sitter jag och nästan grinar över att min hy aldrig varit sämre. Jag hatar stress förstör både min mage och min hud!

Nej nu ska jag sluta klaga, och lägga på en ansiktsmask i tron om att hyn blir bättre. Wish me luck eller nått.

 

Tumblr_ls51p9dhnw1r0k7alo1_500_large




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0